Klasdag 6

“Reflecteren in vier lagen: feedback als pedagogische kracht” Met pedagogisch begeleiders Paul van Meurs & Kelly De Donder Over kijken, aanvoelen en feedback geven met diepgang Hoe geef je feedback die verder gaat dan enkel ‘goed gedaan’ of ‘dat kan beter’? Hoe leer je als leraar werkelijk zien wat een leerling nodig heeft om te […]

Klasdag 5

“Reflecteren in vier lagen: feedback als pedagogische kracht” Met pedagogisch begeleiders Paul van Meurs & Kelly De Donder Over kijken, aanvoelen en feedback geven met diepgang Hoe geef je feedback die verder gaat dan enkel ‘goed gedaan’ of ‘dat kan beter’? Hoe leer je als leraar werkelijk zien wat een leerling nodig heeft om te […]

Klasdag 4

“Reflecteren in vier lagen: feedback als pedagogische kracht” Met pedagogisch begeleiders Paul van Meurs & Kelly De Donder Over kijken, aanvoelen en feedback geven met diepgang Hoe geef je feedback die verder gaat dan enkel ‘goed gedaan’ of ‘dat kan beter’? Hoe leer je als leraar werkelijk zien wat een leerling nodig heeft om te […]

Klasdag 3

“Reflecteren in vier lagen: feedback als pedagogische kracht” Met pedagogisch begeleiders Paul van Meurs & Kelly De Donder Over kijken, aanvoelen en feedback geven met diepgang Hoe geef je feedback die verder gaat dan enkel ‘goed gedaan’ of ‘dat kan beter’? Hoe leer je als leraar werkelijk zien wat een leerling nodig heeft om te […]

Klasdag 2

“Reflecteren in vier lagen: feedback als pedagogische kracht” Met pedagogisch begeleiders Paul van Meurs & Kelly De Donder Over kijken, aanvoelen en feedback geven met diepgang Hoe geef je feedback die verder gaat dan enkel ‘goed gedaan’ of ‘dat kan beter’? Hoe leer je als leraar werkelijk zien wat een leerling nodig heeft om te […]

Klasdag 1

“Reflecteren in vier lagen: feedback als pedagogische kracht” Met pedagogisch begeleiders Paul van Meurs & Kelly De Donder Over kijken, aanvoelen en feedback geven met diepgang Hoe geef je feedback die verder gaat dan enkel ‘goed gedaan’ of ‘dat kan beter’? Hoe leer je als leraar werkelijk zien wat een leerling nodig heeft om te […]

Zorgdag 1: Intervisie zorgleraren en -coördinatoren basisonderwijs

Intervisie voor zorgleraren en -coördinatoren basisonderwijs o.l.v. Ineke Docx. Er is ook een ochtendprogramma voorzien waarvoor afzonderlijk kan worden ingeschreven  via deze link. Inschrijven Inschrijven doe je via het formulier onderaan deze pagina. Is de vorming volzet? Stuur dan een mailtje naar pedagogischebegeleidingsdienst@steinerscholen.be en wij zetten jou op de wachtlijst. 

Zorgdag 2: Intervisie zorgleraren en -coördinatoren secundair onderwijs

Intervisie voor zorgleraren en -coördinatoren secundair onderwijs o.l.v. Hilde Verhaert. Er is ook een ochtendprogramma voorzien waarvoor afzonderlijk kan worden ingeschreven via deze link. Inschrijven Doe je via het formulier onderaan deze pagina. Is de intervisie volzet? Stuur dan een mailtje naar pedagogischebegeleidingsdienst@steinerscholen.be en wij zetten jou op de wachtlijst.

Zorgdag 1: Intervisie zorgleraren en -coördinatoren secundair onderwijs

Intervisie voor zorgleraren en -coördinatoren secundair onderwijs o.l.v. Hilde Verhaert. Inschrijven Inschrijven doe je via het formulier onderaan deze pagina. Is de vorming volzet? Stuur dan een mailtje naar pedagogischebegeleidingsdienst@steinerscholen.be en wij zetten jou op de wachtlijst.  Er is ook een ochtendprogramma voorzien waarvoor afzonderlijk kan worden ingeschreven  via deze link.

Symposium Taal, een weg naar diversiteit

Beschrijving De pedagogische begeleidingsdienst wil graag samen met alle medewerkers van de scholen het nieuwe jaar 2025 feestelijk inzetten! Dat doen we met een symposium ’Taal, een weg naar diversiteit’, een geschenk waar ontmoeting centraal staat – ontmoeting voor alle medewerkers zowel binnen het basisonderwijs als secundair onderwijs. Binnen steinerscholen hebben we de traditie talig […]